Аналіз моніторингових досліджень.


На початку 2021/2022 навчального року (вересень) вихователями групи №3 проведено моніторинг рівня компетентності дошкільників за 7-ма освітніми лініями складових Базового компоненту дошкільної освіти:

  • освітня лінія «Дитина в соціумі»;
  • освітня лінія «Особистість дитини»;
  • освітня лінія «Дитина у природному довкіллі»;
  • освітня лінія «Дитина у світі культури»;
  • освітня лінія «Гра дитини»;
  • освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»;
  • освітня лінія «Мовлення дитини».

Оцінювання рівня знань дітей в закладі дошкільної освіти відбувався за критеріями, які позначаються рівнем:

  • високий - 12-10 балів- (дитина виконує дії самостійно);
  • достатній -9-7 балів - (дитини виконує дії самостійно, але іноді потребує допомогу дорослого);
  • середній - 6-4 балів(дитина виконує самостійно лише окремі дії, але здебільшого потребує допомогу дорослого);
  • низький – 3-0 балів (дитина виконує дії за допомогою дорослого).

Аналіз засвоєння дітьми програмового матеріалу повинен був проводитися у порівнянні на початок та на кінець 2021/2022 навчального року, але у зв’язку із введенням воєнного стану на території України та призупинення навчального процесу, моніторинг рівня знянь станом на травень 2022 р. не проводився, тому дані у таблиці наведені лише станом на вересень 2021р.


освітня лінія місяць Гра дитини Дитина в соціумі Дитина в світі культури Особистість дитини Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі Дитина у природному довкіллі Мовлення дитини Загальний коефіцієнт за лініями розвитку
вересень 2021 6,7 6,8 7,1 7,2 5,5 6,5 6.1 6,5
травень 2022 - - - - - - - -
Загальний коефіцієнт за рік: -

У зв’язку з відсутністю у 2021/2022 н.р. практичного психолога (вакантна посада) неможливо було здійснити комплексний психологічний супровід формування готовності дітей 6(7)-річного віку до навчанні в школі.


Кiлькiсть переглядiв: 414